Friday, May 26, 2017

Salam Ramadhan 1438H

SALAM RAMADHAN 1438H
dari Kereta Sewa Terminal Bersepadu Selatan (Klezcar)




Assalammualaikum.. Di kesempatan ini. kami dari Kereta Sewa Terminal Bersepadu Selatan ingin mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan kepada semua pelanggan-pelanggan yang pernah menyewa dengan kami ataupun yang akan menyewa dengan kami juga kepada seluruh umat Islam. Semoga Ramadhan kali ini membawa lebih keberkatan kepada kita berbanding tahun-tahun lepas. 

Selamat Berpuasa ! Maaf Zahir & Batin ~.

Ingin tahu lebih lanjut apa yang menarik dari Klezcar Ramadhan ini? KLIK >>> http://bit.ly/2ry8W5G



Kereta Sewa Terminal Bersepadu Selatan (TBS)
Call/Whatsapp >>> 012-492 0203
Hotline 24 jam >>> 1300-88-4040
Website          >>>  www.klezcar.com



Thursday, May 18, 2017

Jom Ke Kelip Kelip Kuala Selangor !


Assalammualaikum dan Selamat petang semua, Jom Ke Kelip Kelip Kg Kuantan Kuala Selangor !



Masih mencari idea berkenaan tempat-tempat yang menarik untuk dilawati di sekitar Barat Semenanjung Malaysia ini? Apa kata anda cuba dan rasai sendiri pengalaman berada di Kelip Kelip Kg Kuantan, Kuala Selangor. 

***


Ini merupakan salah satu tempat yang paling popular di Selangor. Di sini anda berpeluang menyaksikan permandangan yang indah dari kelip kelip yang pastinya menjadi satu pengalaman yang amat menakjubkan semua pengunjung. Kelip- kelip dapat disaksikan pada waktu malam di lokasi Sungai Selangor dan kebiasaannya boleh didapati di spesis pokok-pokok bakau yang dikenali sebagai barembang. 

***

Atas faktor-faktor tertentu seperti ingin menjaga keamanan kelip-kelip, pengunjung di sini  tidak dibenarkan untuk menghidupkan flash di kamera. Bayaran untuk tiket masuk pula adalah dikenakan sebanyak RM 10 sahaja untuk setiap pengunjung. 

***

Kuala Selangor dikatakan sebagai salah satu tempat koloni terbesar kelip-kelip di dunia. Kerana itulah kehadiran anda ke Kuala Selangor tidak akan menjadi lengkap sekiranya tidak meneroka keunikan dan keajaiban kelip-kelip di Sungai Selangor ini.

***

Teringin nak tengok kelip-kelip tapi anda datang dari jauh?? Tak perlu risau, walaupun anda merupakan pelancong dari negeri Johor sekalipun, semuanya kini sudah mudah dengan adanya Klezcar. Kereta sewa kami melancarkan lagi perjalanan anda untuk ke destinasi yang anda ingin tuju. Perjalanan tanpa had merupakan keistimewaan yang terdapat di perkhidmatan kereta sewa kami iaitu Kereta Sewa Terminal Bersepadu selatan. 

***

Dapatkan kami sebaik sahaja anda turun dari bas. Tempahan awal secara online adalah digalakkan. Cepat! Kenderaan Terhad~~ 






Kereta Sewa TBS [Klezcar] ::: 012-492 0203 <Call/SMS/Whatsapp

Tempahan www.klezcar.com | 1300-88-4040 (24 jam)

Monday, April 17, 2017

Terminal Bersepadu Selatan


Assalamualaikum dan Selamat Petang !


Ada yang baru tahu tentang Klezcar ke? Ruginya..! Tak mengapa, dah tahu ni jangan lupa hebahkan kepada semua orang supaya mereka pun tahu juga wujudnya syarikat kereta sewa seperti Klezcar ini. Cawangan ada di seluruh Malaysia dan yang paling penting, Klezcar ada menyediakan kereta sewa di Terminal Bersepadu Selatan tau!

Selain daripada bas, teksi, LRT, ERL dan KTM, kini anda juga boleh dapatkan kereta sewa dari Klezcar di TBS. Kereta sewa dijamin bersih, wangi dan diselenggara baik. Jemput singgah ke Kereta Sewa TBS yang beralamat di :



""'""  L4-6, Level 4, TBS, Terminal Bersepadu Selatan """"
""""  Bandar Tasik Selatan, Kuala Lumpur, Malaysia.    """"


Mengapa perlu singgah? Kerana kami sedang ada promosi hebat!! Cepat tau.. 
Promosi tamat bila-bila masa..



Yang selalu menaiki bas, pastinya sudah biasa dengan Hentian Bas Puduraya. Namun, kini sudah wujud pula stesen bas yang boleh dikatakan besar juga di ibu kota ini iaitu Terminal Bersepadu Selatan atau lebih mudah disebut sebagai TBS. Ia telah menjadi lambang kemodenan sistem pengangkutan negara yang memudahkan serta memberi keselesaan kepada rakyat Malaysia.



Dengan kemajuan teknologi masa kini, anda sudah boleh membuat tempahan tiket bas secara online sahaja iaitu di www.tbsbts.com.my. Begitu juga Klezcar, Perkhidmatan Kereta Sewa Malaysia, anda juga boleh menempah kereta sewa secara online di laman web kami sahaja iaitu www.klezcar.com. [Pilih Terminal Bersepadu Selatan (TBS)]. Segalanya di hujung jari sahaja ! Mudah kan? 




Kereta Sewa TBS - Klezcar
Call > 012-942 0203

Tempahan www.klezcar.com | 1300-88-4040 (24 jam)








Wednesday, April 12, 2017

3 Perkara Yang Perlu Dielakkan Jika Memandu Kereta Transmisi Automatik

Assalamualaikum dan Selamat Petang,

>> 3 Perkara Yang Perlu Dielakkan Jika Memandu Kereta Transmisi Automatik <<

Kereta automatik lebih mudah untuk dipandu jika dibandingkan dengan kereta manual, tetapi ia sebenarnya lebih rumit untuk dijaga. Jadi ada beberapa perkara yang perlu anda elak supaya kereta anda tahan lebih lama dan susah untuk rosak.

1 - Jangan sesekali turun bukit dalam keadaan 'Neutral'.
Menurut Fenske yang telah memuatnaik video berkenaan topik ini, sesetengah pemandu lebih memilih untuk meletakkan kereta mereka dalam keadaan neutral ketika menuruni bukit bagi menjimatkan minyak. Enjin zaman moden telah mempunyai cara tersendiri untuk menjimatkan minyak, jadi tabiat ini dikatakan mengarut. Malah ia boleh mendatangkan bahaya kerana hilangnya kawalan terhadap kereta.

2 - Jangan sesekali tukar arah tanpa berhenti.
Elakkan  menukar gear sama ada ke hadapan atau ke belakang sebelum berhenti sepenuhnya. Ia akan meletakkan tekanan ke atas sistem transmisi yang terpaksa berfungsi sebagai brek. Ini boleh menyebabkan sistem transmisi kereta anda sangat mudah rosak.


3 - Jangan letakkan kereta dalam keadaan 'Parking' sebelum berhenti.
Sekiranya anda mahu menukar ke gear 'parking', pastikan kereta berhenti terlebih dahulu. Jika tidak, anda akan menyebabkan bahagian (pin pengunci) yang mengunci sistem transmisi anda dari bergerak rosak.


Kereta Sewa Terminal Bersepadu Selatan
Call Now>> 0124920203

Tempahan www.klezcar.com | 1300-88-4040 (24jam)

Friday, April 7, 2017

Ramalan Kaji Cuaca Minggu 2 | April 2017

Assalamualaikum dan Selamat berhujung minggu


Berikut adalah ramalan kaji cuaca bagi Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur untuk tarikh
07/04/2017 , 08/04/2017 , 09/04/2017

Bagi sesiapa yang bercadang nak ke Kuala Lumpur, cuaca kurang elok petang-petang tu..

Jadi, sediakanlah kereta sebelum hujan ye.. 

Sumber : Jabatan Matereologi Malaysia


Untuk tempahan kereta sewa di TBS, kami Klezcar cawangan TBS ada di :

Unit L4-6ABCD, Tingkat Empat, 
Terminal Bersepadu Selatan, Bandar Tasik Selatan, Kuala Lumpur.


 Kenderaan Terhad! Siapa Cepat Dia Dapat!


Kereta Sewa Terminal Bersepadu Selatan (TBS)

Direct line : 012-4920203



Tempahan online www.klezcar.com | 1300-88-4040 (24 jam)












Wednesday, March 29, 2017

Assalamuailakum dan Salam 1 Malaysia...lagi sekali KLEZCAR menawarkan diskaun yang hampir gila apabila menyewa kereta di cawangan KLEZCAR TBS sahaja sempena pembukaan KLEZCAR TBS ini...jadi tunggu apa lagi CEPAT HUBUNGI KAMI KLEZCAR TBS 0124920203 ATAU HOTLINE 24 JAM 1300884040 SEGERA SELAGI KERETA MASIH ADA..STOK KERETA TERHAD..

Saturday, March 25, 2017

 ᐇ KAMI MASIH MENERIMA TEMPAHAN DARI ANDA.

Kami sentiasa memeriksa keadaan kereta dan memastikan selamat sebelum pelanggan kami menyewa. Tidak siang atau malam sudah menjadi tanggungjawab untuk memberi komitmen penuh kepada anda yang menggunakan perkhidmatan KLEZCAR.